Waar U bent, van het ogenblik dat U op internet kan, kunnen we U helpen van op afstand door middel van "overname" van Uw scherm. U kunt gewoon meevolgen op uw scherm wat we uitvoeren.
U belt ons op en wij begeleiden U met de rest!
Wat kost het mij ?
Daar het om een directe verbinding gaat, bespaart U sowieso transportkosten om U ter plaatse te komen helpen
Enkel de duur van de support sessie wordt gefactureerd. Dit gebeurt per 15 minuten. (16,64€ incl. btw per begonnen kwartier). Indien U wenst kan U een log van de duur van de support sessie bekomen.
Hoe werkt het?
U zorgt dat U voor uw PC zit en dat U op internet kan.
U accepteert de voorwaarden uiteraard enkel wanneer U er ook daadwerkelijk akkoord mee bent.
U geeft uw ID nummer en het getoonde wachtwoord door aan onze Support Desk Medewerker.
U laat de muis los en onze medewerker doet zijn werk.
Na afloop van de support sessie logt de medewerker uit en kan hij niet meer inloggen.
De volgende keer dat U support wenst moet U opnieuw akkoord gaan met de voorwaarden en krijgt U een nieuw paswoord die U opnieuw dient door te geven alvorens wij U van dienst kunnen zijn.
Is het veilig?
Er wordt via een veilige versleutelde connectie verbinding gemaakt.
Wij kunnen enkel inloggen wanneer U dit daadwerkelijk toestaat en ons de gegevens bezorgt ( ID + Paswoord + akkoord voorwaarden)